کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317530 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توضیحات مایکروسافت در مورد شیوه طراحی Fluent Design

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که امکانات تازه ای به شیوه طراحی Fluent Design که مخصوص توسعه دهندگان و کاربران می باشد، اضافه کرده است.

مایکروسافت Fluent Design رابط کاربری

با استفاده از این شیوه تا کنون آیکون اپلیکیشن هایی نظیر اوت لوک، مایکروسافت تیمز و وان درایو طراحی شده و در تازه ترین اقدام نیز رابط کاربری Fluent تولید گردیده تا پوسته نرم افزاری موبایل و وب همسو با یکدیگر باشد.

حالا کمپانی مالک ویندوز با دریافت بازخوردها از طراحان، توسعه دهندگان، کارشناسان و نویسندگان تغییراتی را در Fluent Design به وجود آورده است. این شرکت برخی قسمت ها را بهبود داده و امسال می خواهد فاصله میان طراحی و کدنویسی را کاهش دهد تا سیستم نرم افزاری یکپارچه ای بسازد.

مجموعه رابط کاربری چند پلتفرمی

رابط کاربری Fluent مجموعه ای از چارچوب های مختلف برای ساخت وب سایت و اپلیکیشن های موبایلی است که کدنویسی، شیوه طراحی و رفتار مشابهی دارد.

با استفاده از اجزای مختلف که برای وب، iOS، macOS و اندروید طراحی شده اند، مایکروسافت در تلاش است تا سرویس های زیرمجموعه مایکروسافت 365 در سیستم عامل های مختلف ظاهر مشابهی داشته باشند. حالا با اضافه کردن Fluent UI React Native Library مایکروسافت اجزای مخصوص چندین پلتفرم را تولید کرده تا توسعه دهندگان زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت برنامه ها و ایده های خود را سریع تر پیاده کنند.

برای توسعه دهندگان برنامه های مخصوص ویندوز نیز قرار است از شیوه طراحی WinUI استفاده شود.

مخصوص هر دستگاه اما یکپارچه در جزئیات

مایکروسافت معتقد است که عناصر سیستم Fluent Design مانند قسمت دکمه های ناوبری و شیوه اجرای اپلیکیشن ها یکپارچه بوده و در پلتفرم های مختلف یکسان است ولی همزمان در سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و iOS کارایی دارد.

تجربه ای متفاوت ولی کارآمد

با استفاده از یک شیوه طراحی مشابه، همه اپلیکیشن های مایکروسافت 365 شبیه یکدیگر هستند و سوئیچ شدن میان آنها بسیار ساده و به سرعت صورت می گیرد. همین اتفاق برای سیستم عامل ها نیز رخ می دهد. مایکروسافت یادآور می شود که مردم معمولاً یک کار را در یک دستگاه آغاز می کنند و در یک وسیله دیگر به پایان می رسانند بنابراین ساخت سیستم نرم افزاری یکپارچه باعث خواهد شد که کاربران کمتر گیج شوند.

تم مدرن تر در پوسته نرم افزاری

محصولات مایکروسافت فعلاً دارای تم های متفاوتی هستند به همین دلیل این شرکت در تلاش است تا شیوه طراحی آنها را یکسان سازی کند. تم های آتی باعث خواهند شد تا اجزا و عناصر زیرساختی یکسانی داشته باشند.

برای انجام این کار، مهندسان برنامه نویسی مایکروسافت روش های ثابت طراحی محصولات را کنار گذاشته و سراغ متغیرها رفته اند. عناصر طراحی رابط های کاربری بیانگر ویژگی های بصری هستند و کدهای پوسته های نرم افزاری را یکپارچه می سازند. در این میان، ظاهر یکسان که هم از طریق ابزارها و هم از طریق زبان برنامه نویسی می توان به آن دسترسی داشت باعث می گردد آپدیت ها بدون هیچ مشکلی صورت پذیرند.

به منظور افزایش قدرت عناصر و کاهش پیچیدگی آنها، مایکروسافت روش هایی را به کار گرفته تا طراحان از ابزارهای فعلی خود نهایت استفاده را ببرند. از آن جایی که اکثر این افراد از Figma بهره می گیرند، مایکروسافت روش هایی را پیدا کرده تا توانایی های این ابزار را افزایش دهد و بدون هیچ مشکلی عناصر طراحی مختلف را پشتیبانی کنند.

در نهایت یک پلاگین برای Figma طراحی گردید تا به جای ساخت پنل های مختلف تنظیم رنگ و طراحی، طراحان لایه های فعلی را دستخوش تغییراتی کنند. آنها می توانند این مقادیر را با اعداد و ارقام مدنظر خود دهند تا شیوه طراحی کلی متفاوت شود. مایکروسافت همچنین در تلاش است تا روشی ابداع نماید تا مقادیر مخصوص به پلتفرم های مختلف را به وجود بیاورد.

در پایان، این اقدامات باعث خواهند شد تا مقادیر مربوط به طراحی رابط کاربری وارد پایگاه کدنویسی شده و مهندسان طراحی نرم افزاری و توسعه دهندگان بتوانند از داده های آماده برای استفاده شخصی بهره ببرند.

این تغییرات منجر به این می گردد که برنامه نویسان بتوانند پوسته نرم افزاری محصولاتشان را راحت تر تغییر داده و ظاهری را برای آن برگزینند که برند و خدمتی که ارائه می دهند را بهتر نمایان سازد.

توسعه دهندگان به دنبال این هستند تا شیوه طراحی را پیدا کنند که ظاهر اصلی یک پلتفرم را حفظ کرده و برای مردم عمومیت بیشتری دارند. برای پیش برد این پروژه، هم مهندسان داخلی و هم مهندسان خارجی می توانند رابط کاربری Fluent را بررسی کرده و به توسعه آن کمک کنند.

لازم به ذکر است که مایکروسافت در رویدادهای آتی خود از جمله کنفرانس بیلد 2020 در مورد Fluent Design بیشتر صحبت خواهد کرد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46909 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/28 تعداد مشاهده: 2145
سافت گذر